Zajęcia ruchowe odbywać się będą

w Miejskim Centrum Kultury w sali nr 102

 

GIMNASTYKA i AEROBIK - zajęcia prowadzi Pani Kasia Kotte

Poniedziałek

  •  8.00 - 9.00 - grupa zaawansowana
  • 9.00 - 10.00 - grupa średniozaawansowana
  • 10.00 - 11.00 - grupa łatwa (kręgosłupy, przepukliny itp.)
  • 18.00 - 19.00 - Hala sportowa, grupa łatwa

 Wtorek

  • 20:00 - 21:00 - Hala sportowa, grupa zaawansowana

GIMNASTYKA - zajęcia prowadzi Pani Kinga Wiktorzak

Środa

  • 8.00 - 9.00
  • 9.00 - 10.00

Piątek

  • godz. 8.00 - 9.00
  • godz. 9.00 - 10.00
  • godz. 10.00 - 11.00

 


PILATES - zajęcia prowadzi Pani Monika Ptak-Korbacz

Czwartek

  • 9.00 - 10.00 - grupa zaawansowana
  • 10.00 - 11.00 - grupa średniozaawansowana
  • 11.00 - 12.00 - grupa łatwa

 


ĆWICZENIA RUCHOWE

zajęcia na sali dla uczestników UTW o różnym stopniu zaawansowania

  • początkujące

Dla osób początkujących, tych które do tej pory prowadziły mało aktywny tryb życia, a także z różnymi problemami zdrowotnymi tj problemy z kręgosłupem\, kardiologiczne. Są to spokojne ćwiczenia na macierzy relaksacyjnej muzyce z elementami PILATES mające na celu poprawę samopoczucia poprzez wzmocnienie i uelastycznienie ciała.

  • średnio zaawansowane

przeznaczone dla tych, którzy korzystali już z zajęć oferowanych przez UTW.

Średnia intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną. Umiarkowane tempo, ciekawa muzyka regulowany dobór obciążenia pozwalają ćwiczyć każdemu. Poznajemy podstawowe kroki aerobowe oraz technikę ćwiczeń wzmacniających.

Wykorzystujemy przyrządy tj. maty piłeki, taśmy, drabinki.

  • zaawansowane

ZUMBA/AEROBIC

Zajęcia zainspirowane połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness przy czym wcale nie trzeba być mistrzem tańca. Kroki podstawowe są na tyle proste, że przypominają bardziej swobodne, imprezowe szaleństwo, niż żmudne ćwiczenia. Ta specyficzna forma ruchu to kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. salsa, cumbia, reggae, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

UIIIW 2 UIIIW 3

 

DIETA DLA POCZATKUJACYCH

Żeby podtrzymać tradycję, wspierając się wzajemnie w trudnych chwilach ,,odwyku" od niezdrowych dla naszego organizmu, ale wspaniałych dla naszego podniebienia przekąskom, rozpoczynamy, albo już co niektórzy rozpoczęli nasz prywatny klubowy post. Mianowicie odrzucamy wszystko co niezdrowe dla naszego ciała i ducha; słodycze, niezdrowe przekąski, colę w zamian dostarczamy więcej surówek, warzyw, ryb, nasion i  orzechów.

Niezdrowe czyli o wysokim indeksie glikemicznym węglowodany to głownie te co nie pamiętamy że zjedliśmy……….., ciastko w pośpiechu, pączek, cukierek, chips, bułka słodka, popita colą czy innym słodkim napojem etc.

A WIĘC ODRZUCAMY, TO WSZYSTKO  pamiętając, że nasz organizm będzie nam za to wdzięczny.

Pliki do pobrania
Dieta dla początkujących     BMI
word   adobe reader     word   adobe reader

baner 10 lecie SUTW 1